lauantai 3. syyskuuta 2011

Tyttö, sinä olet läski...

Kuva
Minulla ei ole mitään rajoituksia herkkujen suhteen. Ei niin yhtään mitään. Minä ostan ja ostan, syön ja syön, taas ostan ja ostan ja jälleen on syömistä. Enkä edes häpeile. Herkut, etenkin karkit ovat olleet niin pitkän aikaa osa minua, että en ole niistä päässyt irti. En vaikka olen yrittänyt.

Haluatteko esimerkin? Kävin eilen kaupassa. Ostin viikonloppuruuat, mukana mm. kaalta, rahkaa ja hedelmiä, ruisleipää. Sitten oli myös yksi pikkupussi karkkia, toinen isompi. Puolen litran limu, yksi suklaanappipötkö ja neljä pientä suklaapatukkaa. Näistä kaikki muut, paitsi isompi karkkipussi oli syöty jo kotimatkalla. Kotona ruokaa, sitäkin kunnon satsi ja illalla vielä loput mässyt. Eikä tehnyt tiukkaa. Ainoastaan itseinho iski yöllä kun hampaita pesin ja omaa kuvaani peilistä katselin...

Laitetaan vielä sama kaloreina...

Pikkupussi                                  n.    292 kcal
Iso pussi                                     n.  1080 kcal
suklaanappirulla                          n.    490 kcal
suklaapatukat 4 kpl                    n.    463  kcal
limu                                            n.       5  kcal
YHTEENSÄ                             n.   2659            

Minun kulutukseni tällä painolla on noin 2500 kaloria. Tuon verran kun syön, en liho, en laihdu. Jo pelkät päivän mässyt ylittivät tuon kalorimäärän. Siihen sitten normaalia isommat annokset ruokaa, välipaloja ynnä muuta yhtä mukavaa... Ja jos vielä kehtaisin kertoa, mitä ostin toissapäivänä....
Eipä tarvi ihmetellä, miksi blogini nimi on " Tyttö, sinä olet läski!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti