sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Viikkohaaste

Okei. Tarkoitus oli jo viikko sitten käynnistää viikkohaaste-prokkiskin, mutta se jäi. Nyt sitten tuon edellisen postauksen vuoksi haasteeksi tulee Ei herkkuja-viikko. Tämä haaste käsittää kaikki makeat herkut eli keksit, pullat, jäätelöt, limsat, karkit, vanukaat, sipsit ja suklaat. Unohdinko jotain listasta? Samalla kuulostelen omaa kroppaani tuon sokerin osalta, tuleeko "oireita", kuinka usein tulee "pakko saada makeaa"-paniikkeja, millainen on vointini ja muutenkin kaikkea erilaista. Viikosta tulee vaikea, sillä olen tosiaan melkoinen sokeriaddikti. Mutta se on vain viikko ja näin lyhyen aikaa vaikka seisoo päällään muurahaispesässä eikös juu :) Haluaako joku muukin mukaan? :)

6 kommenttia:

  1. Kyllä mä voin lähtee. Suklaa (ja muutki namut) maistuu mullekin nimittäin aika hyvin. :)

    VastaaPoista
  2. Mä voisin tulla kanssa mukaan, mutta vähän omalla sovelluksella. Eli mulla tää vois olla "ei ahmintaa"-viikko. Mun ongelma ei oo niinkään se, että söisin karkkia vaan täysin hallitsematon syöminen.

    VastaaPoista
  3. joo ite voisin kans ottaa lisäks sellasen "ei santsausta" viikon :D

    VastaaPoista
  4. Mulla oli 2 viikkoa ilman herkkuja, apua, et oli vaikeeta. Joka iltaa teki hirmuisesti mielii suklaata jne. Ja tietysti sen 2 viikon jälkeen kun oli herkkupäivä, söin hese hampparin, sipsejä ja irtokarkkeja :/

    VastaaPoista
  5. Minua ihanat ja terveelliset smoothiet auttavat hieman makeanhimossa ja muutenkin terveellisessä syömisessa. Marjoja ja hedelmiä vaan sekaisin, lisäksi maun mukaan rahkaa, tuoremehua, vettä, kaurahiutaleita, siemeniä... Tosi hyviä ja pitävät nälkää! :) Lemppareihini kuuluvat tällä hetkellä yhdistelmät banaani-kiiwi ja banaani-puolukka. Paljon tsemppiä elämäntapamuutokseesi!

    VastaaPoista